Etiquetes

11 de juny del 2014

Treballs de recerca. 4. Metodologia. L’organització

Paraula clau. Important des de l’ESO, bàsica a 1r de batxillerat; imprescindible a partir del proper setiembre (o d'ara mateix).
Organitzar-te és la forma més eficient de treballar. Has d’entendre que no és una despesa, sinó una inversió. En principi hauràs de treballar més, es cert; però a mig i llarg termini estalviaràs temps –el bé més preuat, encara que ara no t’ho sembli i guanyaràs en eficiència i productivitat. Hi ha més plataformes, però avui jo et proposo aquesta: GTD (Getting Things Done)
Hi ha llibres i informació a dojo, i per aplicar-la diferents plataformes gratuïtes (les de pagament són ja professionals) entre las que destacaria Evernote o Wunderlist.
Com sempre, res és obligatori. Mireu què és, i si el trobeu interessant ja os passaré més informació i parlarem del tema i, si no, doncs tal dia farà un any.

David Torné és un emprenedor que utilitza aquesta metodologia. Pots trobar informació a:

Si estàs interessada, pots descarregar-te gratuïtament –és legal- el llibre GTD para dummies, d’en Jerónimo Sánchez des de:

Per tenir una idea general més clara pots consultar a “imatges” de Google “esquemes mapes mentals GTD”.


Qualsevol dubte, ja sabeu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada