Paraula clau. Important des de
l’ESO, bàsica a 1r de batxillerat; imprescindible a partir del proper setiembre (o d'ara mateix).
Organitzar-te és la forma més
eficient de treballar. Has d’entendre que no és una despesa, sinó una inversió.
En principi hauràs de treballar més, es cert; però a mig i llarg termini
estalviaràs temps –el bé més preuat, encara que ara no t’ho sembli– i guanyaràs
en eficiència i productivitat. Hi ha més plataformes, però avui jo et proposo
aquesta: GTD (Getting Things Done)
Hi ha llibres i informació a dojo, i
per aplicar-la diferents plataformes gratuïtes (les de pagament són ja professionals)
entre las que destacaria Evernote o Wunderlist.
Com sempre, res és obligatori. Mireu
què és, i si el trobeu interessant ja os passaré més informació i parlarem del
tema i, si no, doncs tal dia farà un any.
David Torné és un emprenedor que
utilitza aquesta metodologia. Pots trobar informació a:
Si estàs interessada, pots
descarregar-te gratuïtament –és legal- el llibre GTD para dummies, d’en Jerónimo Sánchez des de:
Per tenir una idea general més clara
pots consultar a “imatges” de Google “esquemes mapes mentals GTD”.
Qualsevol dubte, ja sabeu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada